עולם רב-קוטבי נגד המלחמה

 

 

עולם רב-קוטבי נגד המלחמה

קריאה דחופה לקואליציה רב-קוטבי לשלום
העולם שלנו עומד בצומת קריטית ומסוכנת. המדיניות ההרסנית של התערבות חד-צדדית צבאית ושינוי משטר בלתי חוקי קידם והתאמן על ידי ארצות הברית, בעלות הבריתה והתקשורת הובילה לאפשרות של עימות צבאי בין מעצמות גדולות בעולם ומדינות חמושות בנשק גרעינית שיכול לעורר מלחמת העולם חדשה.
הגיע הזמן להתמודד עם איום חמור זה לאנושות. הכבוד חייב להיות משוחזר לעקרונות של ריבונות, הגדרה עצמית והתערבות שאינו וכיבוד המשפט הבינלאומי חייבים להיות בעל חשיבות עליונה.
זוהי קריאה דחופה לכל המדינות, ארגונים, התנועות ויחידים ברחבי העולם, להצטרף יחד בהקמת קואליציה עולמית שמבקשת למנוע אסון על ידי חיזוק שיתוף פעולה רב-קוטבי, דיפלומטיה שקטה ומשפט בינלאומי, תוך דחיית התערבות ותוקפנות חד-צדדית משמעי.
האם אנחנו רוצים עולם חד קוטבי שבו מלחמות המערביות להכתיב את גורלו של העולם, או עולם רב-קוטבי שבו מדינות ריבוניות לפעול לסביבה של שלום, שיתוף פעולה וכבוד הדדי? ברור שאנחנו, הרוב העולמי, לבחור באפשרות השנייה.
הצטרף אלינו בחתימה, חסות ו / או הפצת הצהרה זו וכל מאמצי likeminded נרחב.
“ כן לא למלחמה … לעולם רב-קוטבי! “ (גרסה מורחבת בהמשך)
——————
גרסא מורחבת
עולם רב-קוטבי נגד המלחמה

קריאה דחופה לקואליציה רב-קוטבי לשלום

העולם שלנו עומד בצומת קריטית ומסוכנת. המדיניות ההרסנית של התערבות צבאית חד-צדדית ושינוי משטר בלתי חוקי הנהוגה בארצות הברית ובעלות הבריתה הובילה לאפשרות של עימות צבאי בין מעצמות גדולות ומדינות חמושות בנשק גרעינית שיכול לעורר מלחמת העולם חדשה
זוהי קריאה דחופה לכל המדינות, הארגונים ואנשים הפרטיים ברחבי העולם, להצטרף יחד בהקמת קואליציה עולמית שמבקשת למנוע אסון על ידי חיזוק שיתוף פעולה רב-קוטבי, דיפלומטיה שקטה ומשפט בינלאומי, תוך דחיית התערבות ותוקפנות חד-צדדית משמעי.
העולם הגיע בשלב זה בגלל מדיניות פזיזה זרה, הפרת זכויות אדם בוטה וההרס המופקר של תרבויות שלמות. מאז סוף המלחמה הקרה, השינוי במדיניות האגרסיבית החדש של ארה“ב היה מעוגן בPNAC (פרויקט לNew Century האמריקאי) מסמך שפורסם בספטמבר 2000 שכותרתו „בנייה מחדש ההגנות של אמריקה: אסטרטגיה, כוחות ומשאבים לNew Century , „שבו הם נקבעו בגילוי לב כי:
„… אם שלום אמריקאי הוא להישמר והרחיב, זה חייב להיות בסיס בטוח בעליונות הצבאית הבלתי מעורערת של ארה“ב ….“
במסווה התקשורת של “ המלחמה בטרור “, ‚או‘ ‚ההומניטרי‘ ‚של נשק להשמדה המונית‘ “, ארה“ב (יחד עם בעלות הבריתה) עכשיו מבצעת דוקטרינה גלויה האימפריאליסטית זה באמצעות הרחבת נאט“ו, ההשקה מרובה מלחמות על שליטה במשאבים זרים, והקמה של מאות בסיסים צבאיים בחו“ל. זה מערער headsofstate noncompliant באמצעות מהפכות בכוח או בצבע צבאי ללא ברכה. זה מזהם אזורים שלמים עם תחמושת אורניום מדולדל הגורם לסרטן. זה מצדיק את השימוש בעינויים, מעקב אלקטרוני, מזל“טים רוצח, לוחמת סייבר, ומתגלגל אחורי של חירויות אזרח מקומיות – בעוד מתריעים שיחשפו פשעים אלה איימו ופליליים.
אפילו לוחמה כלכלית בצורה של סנקציות, קפיטליזם נשר, צנע IMFimposed, משא ומתן בסתר עסקות סחר כמו TTIP, ומניפולציה פיננסית שחררה נגד אויביה – ואפילו בעלות הבריתה ואילצה אותם עד שתיכנע.
האם העולם בטוח יותר? מה הן התוצאות של הפעולות חד-צדדיות האלה? ההבטחות של דמוקרטיה מוגברת, ביטחון לאומי ורווחה כלכלית מהתערבות המערבית השאירה מורשת קטלנית של מדינות כושלות ותוצאות disasterous בלבד. יתר על כן, מדיניות חד-צדדית זו כעת מיקוד רוסיה וסין, חושפת את האנושות לסיכון של מלחמה תרם-גרעינית הגלובלית.
במזרח אסיה, וושינגטון כעלייה הדינמית של סין כאיום אסטרטגי על אינטרסים של ארצות הברית, והגיבה צבאי על ידי התססה ומקיף סין, בעוד inflamming סכסוכים טריטוריאליים עם שכנותיה. במקביל, הסכמי freetrade הניאו-ליברליים במשא ומתן בסתר כמו TPP מיושמים נגד ההשפעה הכלכלית של סין, תוך מתן אפשרות תאגידים לשמור עובדים מנוצלים, הגנות סביבתיות לשוליים, וכל עמים חסרי אונים.
בינתיים, ארה“ב ונאט“ו מגבים משטר מושחת עם קשרים נאציים באוקראינה שהם הכניסו לתוך השלטון באמצעות הפיכה אלימה. מדיניות הדיכוי של המשטר הציתה מלחמת אזרחים שיצרו יותר ממיליון פליטים, מה שגרם לתושבים קרים נגד ההפיכה להצטרף רוסיה במשאל. למרות שיותר מ -90% מהקרימצ’קים הצביעו בעד איחוד, מעצמות המערב והתקשורת האשימו את רוסיה בהתערבות, בחירה להפעיל סנקציות כלכליות קשות, ואנשי צבא התחנה נאט“ו ונשק ישירות על גבולותיה של רוסיה. המערב אף שוקל פריסה מחדש האירופית של נשק גרעיני ל“נגד האיום הרוסי‘ ‚. האם זה הופך את העולם בטוח יותר?
בסוריה, / נאט“ו / קואליצית מפרץ ארה“ב באופן בלתי חוקי מנהלת קמפיין כפול של לחימה בטרור ובשינוי המשטר בו-זמנית, בדרישה שעוד נבחרו צעד headofstate למטה. עם זאת, קואליציה בראשות ארה“ב זה תומכת שכירי חרב קיצוניות עם קשרים חזקים לAlQaeda וISIS שהם מכנים “ האופוזיציה המתונה “ להפיל את ממשלת סוריה. אז בזמן שהם באופן רשמי מגנים את טרור ומתחייבים להילחם בו, הם ממשיכים להתאמן, קרן, זרוע, ותומכים בקבוצות מאוד הם אומרים שהם נלחמים.
גרוע מכך ,, הקואליציה בראשות ארה“ב באופן בלתי חוקי הפועלת ללא מנדט של האו“ם ולא אישור מהממשלה הסורית פועל עם סדר יום נפרד באותו תיאטרון כ/ רוסיה / קואליצית איראן סוריה legallymandated שנתמכת באופן גורף על ידי העם הסורי ש מחשש לחייהם. במקום איחוד כוחות נגד טרור, המערב inflamming המשבר באמצעות רטוריקה מתלהמת, פרובוקציות מסוכנות וההתעלמות הבוטה של ​​המשפט הבינלאומי. האם זה הופך את העולם בטוח יותר?
התפקיד של התקשורת בקידום המלחמות האלה ומדיניות הרסנית לא יכול להיות מוגזם. אם דמוניזציה מנהיג, דת, או כל אומה, – התקשורת המערבית בוחרת הד נקודות מדברים מערביות להפחיד את הציבור לתמיכה במלחמה, ולא דיווח על עובדות. ביקורת פוליטית מוטיבציה משמשת להכפיש ולפגוע ברוסיה וסוריה ל“למעשה‘ ‚המלחמה בטרור או באופן חוקי הגנה על הגבולות שלהם. האשמות מפוקפקות מפולסות באופן קבוע ברוסיה והנשיא שלה ללא כל ראיה, ואילו כלי תקשורת מערביים לגיטימציה טענות לעתים קרובות הפריכו אלה – עיוות המציאות נוספת. כך, רוסיה היא לעתים קרובות מתוארת כאיום שווה לISIS!
עם זאת, זה לא חייב להיות ששכח דמוניזציה סדאם חוסיין ומועמר קדאפי, שבעצם יצר את התוהו ובוהו שבולע אפגניסטן, עיראק, ניגריה, לוב, תימן, סוריה, ואוקראינה, ושממשיך לאיים על מדינות אחרות – בן רוסיה, סין ו אִירָן. על רקע הסלמת משברים אקולוגיים, עוני קיצוני והגדלת מתחים חברתיים ודתיים, מדיניות חוץ המסוכנת ביותר זה נרדפה על ידי המערב והתקשורת שלה היא יצירת יותר מחבלים, יותר קורבנות, יותר פליטים, יותר עוני ויותר יציבות – להביא את העולם אי פעם קרוב יותר לסף האסון.
הגיע הזמן להתמודד עם איום חמור זה לאנושות. הכבוד חייב להיות משוחזר לעקרונות של ריבונות, הגדרה עצמית וnoninterventionism וכיבוד המשפט הבינלאומי חייבים להיות בעל חשיבות עליונה. למרות שרוב המדינות לכבד זה, רוסיה וסין הן מעצמות הגדולות התומכות ברעיון של multipolarity, ולפעול כמשקל נגד להגמוניה מערבית בעולם. לא משנה מה מקומי נושאים עלולים להיות להן, הגישה של שיתוף הפעולה שלהם נתמכת על ידי רוב המדינות, על ידי בריתות גלובליות כגון הבלתי המזדהית תנועה, G77 או SCO (שיתוף הפעולה ארגון שנחאי), ועל ידי בריתות אמריקה לטיניות (UNASUR, ALBA וCELAC ).
יתר על כן, מדינות רב-קוטבי אלה מספקות חלופות למוסדות Westerncontrolled ושיטות ניאו הקולוניאליזם שלהם. מוסדות רב-צדדיים שלהם ופיתוח פרויקטים כגון BRICs (ברזיל, רוסיה, הודו, סין, דרום אפריקה), AIIB, ומסיבי „פרויקט פיתוח אירו “ דרך משי החדש“ מושרשים בnoninterventionism וכבוד הדדי. בניגוד חריף לעסקות סחר מערביות, שיתוף פעולה הדו-צדדי עם מדינות רב-קוטבי אלה הוא לייצר יותר ויותר תוצאות win-win עבור מדינות מפותחות רבות ומתפתחות באפריקה, אמריקה הלטינית, אסיה, ואירופה. בסך הכל, למרבית המדינות בעולם תומכים בגישה רב-קוטבי לעניינים הגלובליים המבוססים על העקרונות של מגילת האו“ם ומגילת זכויות אדם, וזו הסיבה שהמערב רוצה לשבש את זה – זה איום על ההגמוניה העולמית שלהם.
לכן, כל מי שמחפש שלום – יהיה זה מדינות, ארגונים, תנועות או אנשים מכל קצות הקשת הפוליטית, כלכלית, חברתית ותרבותית חייבת לעמוד יחד כקול אחד בתמיכה של multipolarity. קול זה חייב להיות מוגבר על הספין התקשורתי המערבי על ידי תמיכה במקורות תקשורת אמיתיות, רב-קוטבי ועצמאיים. קול זה יכול להיות מאורגן באמצעות כנסים גדולים לקואליציה עם יוזמות, עמדות פוליטיות ופלטפורמה.
קואליציה רב-קוטבי זו צריכה להיות מגויסת לכוח שיכול ללחוץ המערבית לנטישת המדיניות ההרסנית שלהם על ידי מעבר לתמיכה הפוליטית וכלכלית שלהם למדינות שרדפו (או רצון להמשיך) מדיניות מאוזנת של שיתוף פעולה ודיפלומטיה. גם כיחידים, אנחנו יכולים להפעיל לוחצים על ידי פנייה למשרדי ממשלה וכלי תקשורת המונית של, שינוי הרגלי ההצבעה והוצאות שלנו כדי לתמוך בחסידי multipolarity, או למצוא דרכים יצירתיות כדי להפיץ את הבשורה באמצעות אמנות, מוסיקה, קולנוע או ספרות. יותר מסתם קריאה לסולידריות, זה חייב להיות כוח פוליטי ועממי לשינוי חיובי.
מאז 2015 עצרת UNGeneral ספטמבר והאירועים שבאו בעקבות, שתי צורות שונות של דיפלומטיה היו על תצוגה לעיניים כל, המציגות את העולם עם מבחר :: האם אנחנו רוצים עולם חד קוטבי שבו מלחמות המערביות להכתיב את גורלו של העולם, או עולם רב-קוטבי שבו מדינות ריבוניות לעבוד יחד בסביבה של שלום, שיתוף פעולה וכבוד הדדי? ברור שרוב העולמיים בוחר באפשרות השנייה.
לכן, אנו, הרוב העולמי עומד יחד בסולידריות לשלום באמצעות דיפלומטיה, מצהירים כי:
אנו מכבדים את הריבונות של כל המדינות ואת זכותם להגדרה עצמית. אנו מאמינים שהעתיד של כל מדינה צריך להיות מוכרע על ידי אזרחי המדינה שלבד, חופשיים מכל האיומים החיצוניים וההתערבות, וכי סכסוכים רב-לאומיים צריכים להיפתר באמצעות תהליכים פוליטיים ומשא ומתן מדיני.
אנו תומכים בכל המדינות שלממש גישה של שיתוף פעולה, רב-צדדית לעניינים הגלובליים. המדיניות ההפוכה ומסוכנת של התערבות צבאית חד-צדדית מהווה הפרה של החוק הבינלאומי, ויש לגנות באופן אוניוורסלי.
אנו תומכים בעמים וקואליציות רב-לאומיות הפועלות בנחישות כדי לעצור את הטרור. אומות שבמישרין או בעקיפין להשתתף באימון, החימוש, המימון והתמיכה של קבוצות קיצוניות terroristlinked לעשות זאת בניגוד לחוק הבינלאומי ויש לגנות, ודין וחשבון.
אנו מגנים כלי תקשורת Westernoriented שדמוניזציה מנהיגים או עמים ודתות שלמים, באופן בוטה לסלף את העובדות, ובמודע להציג השקפה משוחדת, חד- צדדית של אירועים. אנו משבחים ותומכים בתקשורת העולמית כי הוא הוגן ומאוזן, ושמדווח באופן אובייקטיבי על אירועים בעולם.
אנו מתחייבים לעסוק ב, או לתמוך במאמצים בלתי אלימים לקידום שלום עולמי וסובלנות לכל העמים והאמונות. היכנס, ו / או להפיץ באופן נרחב הצהרה זו וכל מאמצי likeminded.
“ לא למלחמה … כן לעולם רב-קוטבי! “
“ לא למלחמה חד-צדדית … כן לעולם רב-קוטבי! “